آ
-
آماره H
ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیرپارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]
ا
-
ایران
انتقال هزینه در صنایع کارخانهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]
-
الگوهای ساختار- رفتار- عملکرد
برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]
-
انتقال هزینه
انتقال هزینه در صنایع کارخانهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]
-
اندازة بنگاه
بررسی ارتباط اندازة بنگاهها با رشد بهرهوری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]
ب
-
بازدهی نسبت بهمقیاس
بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]
-
بانک
ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]
-
بنگاههای جدیدالورود
اندازه بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]
-
بهرهوری کل عوامل تولید
بررسی ارتباط اندازة بنگاهها با رشد بهرهوری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]
-
بهرهوری نیروی کار
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
پ
-
پانل دیتا
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
ت
-
تابع هزینة ترکیبی
بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]
-
تبلیغات
ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]
-
تبلیغات
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
-
تبلیغات
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
-
تحقیقوتوسعه
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
-
تقاضا
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
-
تمرکز
ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]
-
تمرکز
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
-
تمرکز
ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیرپارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]
-
توزیع اندازة بنگاه
بررسی ارتباط اندازة بنگاهها با رشد بهرهوری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]
ح
-
حداقل اندازه کارا
اندازه بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]
د
-
داده-های تابلویی
ﺗﺄثیر هزینههای تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانهای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]
-
دادههای تابلویی
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
ر
-
رقابت
ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیرپارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]
-
رگرسیون-های به ظاهر نامرتبط تکرار غیرخطی
بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]
-
روش کومانور- ویلسون
اندازه بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]
-
روش ناپارامتریک
بررسی ارتباط اندازة بنگاهها با رشد بهرهوری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]
س
-
ساختاربازار
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
-
ساختار بازار
انتقال هزینه در صنایع کارخانهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]
-
ساختار-رفتار-عملکرد
ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]
-
سرریز فناوری
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
-
سرعت تعدیل
اندازه بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]
-
سرمایهگذاری مستقیم خارجی
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
-
سود
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
-
سودآوری
ﺗﺄثیر هزینههای تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانهای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]
-
سودآوری
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
ش
-
شدّت برق
ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]
ص
-
صرفههای حاصل از مقیاس
ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]
-
صنایع با سطوح فناوری مختلف
ﺗﺄثیر هزینههای تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانهای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]
-
صنایع تولیدی ایران
اندازه بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]
-
صنایع کارخانهای
انتقال هزینه در صنایع کارخانهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]
-
صنایع منتخب ایران
برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]
-
صنعت
ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]
-
صنعت نساجی
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
ع
-
عملکردبازار
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
ف
-
فناوری
ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]
ق
-
قدرت بازاری
ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیرپارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]
-
قیمت
ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]
ک
-
کششهای جانشینی
بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]
م
-
مدل خود رگرسیون برداری
ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]
-
مدلهای رهبری قیمت
برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]
-
مدلهای قیمتگذاری انحصار چندجانبه در سطح صنعت
برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]
و
-
واردات فناوری
ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر بهرهوری نیروی کار در صنایع کارخانهایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]
ه
-
هزینة رفاهی انحصار
برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]
-
هزینههای تحقیق و توسعه
ﺗﺄثیر هزینههای تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانهای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]