با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن اقتصاد دفاع ایران و انجمن اقتصاد انرژی ایران

آ

  • آماره H ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیر‎‎پارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]

ا

  • ایران انتقال هزینه در صنایع کارخانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]

  • الگو‌های ساختار- رفتار- عملکرد برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]

  • انتقال هزینه انتقال هزینه در صنایع کارخانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]

  • اندازة بنگاه بررسی ارتباط اندازة بنگاه‌ها با رشد بهره‌وری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]

ب

  • بازدهی نسبت به‌مقیاس بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]

  • بانک ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]

  • بنگاه‌های جدیدالورود اندازه‌ بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]

  • بهره‌وری کل عوامل تولید بررسی ارتباط اندازة بنگاه‌ها با رشد بهره‌وری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]

  • بهره‎وری نیروی کار ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

پ

  • پانل دیتا ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

ت

  • تابع هزینة ترکیبی بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]

  • تبلیغات ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]

  • تبلیغات ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

  • تبلیغات ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

  • تحقیق‌وتوسعه ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

  • تقاضا ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

  • تمرکز ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]

  • تمرکز ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

  • تمرکز ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیر‎‎پارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]

  • توزیع اندازة بنگاه بررسی ارتباط اندازة بنگاه‌ها با رشد بهره‌وری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]

ح

د

  • داده-های تابلویی ﺗﺄثیر هزینه‌های تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانه‌ای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]

  • داده‎های تابلویی ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

ر

  • رقابت ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیر‎‎پارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]

  • رگرسیون-های به‌ ظاهر نامرتبط تکرار غیرخطی بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]

  • روش کومانور- ویلسون اندازه‌ بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]

  • روش ناپارامتریک بررسی ارتباط اندازة بنگاه‌ها با رشد بهره‌وری در صنعت داروسازی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 7-18]

س

  • ساختاربازار ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

  • ساختار بازار انتقال هزینه در صنایع کارخانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]

  • ساختار-رفتار-عملکرد ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]

  • سرریز فناوری ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

  • سرعت تعدیل اندازه‌ بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]

  • سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

  • سود ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

  • سودآوری ﺗﺄثیر هزینه‌های تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانه‌ای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]

  • سودآوری ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

ش

  • شدّت برق ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]

ص

  • صرفه‌های حاصل از مقیاس ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 7-22]

  • صنایع با سطوح فناوری مختلف ﺗﺄثیر هزینه‌های تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانه‌ای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]

  • صنایع تولیدی ایران اندازه‌ بنگاه و تعدیل آن: اشتغال یا تولید؟ [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 49-64]

  • صنایع کارخانه‌ای انتقال هزینه در صنایع کارخانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 37-47]

  • صنایع منتخب ایران برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]

  • صنعت ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]

  • صنعت نساجی ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

ع

  • عملکردبازار ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

ف

  • فناوری ارزیابی پارامتریک کارایی مصرف برق و تجزیۀ شدّت مصرف برق در بخش صنعت ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 65-85]

ق

  • قدرت بازاری ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیر‎‎پارامتریک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 53-64]

  • قیمت ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-94]

ک

  • کشش‌های جانشینی بررسی ساختار هزینة کارخانة سیمان فارس با استفاده از تابع هزینة ترکیبی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 39-52]

م

  • مدل خود رگرسیون برداری ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 65-75]

  • مدل‌های رهبری قیمت برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]

  • مدل‌های قیمت‌گذاری انحصار چندجانبه در سطح صنعت برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]

و

  • واردات فناوری ارزیابی تأثیر سرریز فناوری ناشی از سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بر بهره‎وری نیروی کار در صنایع کارخانه‎ایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 87-100]

ه

  • هزینة رفاهی انحصار برآورد هزینة رفاهی انحصار در صنایع منتخب ایران: مقایسة رویکردهای جدید انحصار چندجانبه و رویکرد سنتیSCP [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 19-37]

  • هزینه‌های تحقیق و توسعه ﺗﺄثیر هزینه‌های تحقیق و توسعه و نوآوری بر سودآوری صنایع کارخانه‌ای با سطوح مختلف فناوری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 23-36]